Arthrotec

to lekarstwo stosowane w leczeniu choroby zwyrodnieniowej stawów i reumatoidalnego zapalenia stawów. Tabletki te zawierają substancję czynną – Mizoprostol, której stosowanie u kobiet w ciąży czasami powoduje poronienie(Uwaga!!! Mizoprostol nie jest środkiem poronnym tylko powodującym skurcze dlatego jego skuteczność jest dość słaba). Nie od dziś jednak wiadomo, że aborcja w Polsce jest zakazana więc pomocy od lekarza możemy nie uzyskać. Niestety w takim momencie kobiety często sięgają po informacje na forach. Każda z tych kobiet stoi przed sytuacją wykonania aborcji na własną rękę, niestety tym sposobem możemy wyrządzić sobie wielką krzywdę stosując tabletki wczesnoporonne na własną rękę.

Poronienie

Aby mówić o jakiejkolwiek szansie na poronienie należy przyjąć dawki wielokrotnie większe niż dopuszczalne. A to niestety grozi zatruciem organizmu oraz:
  • gorączka powyżej 39 stopni,
  • uszkodzenie nerek,
  • niezwykle silny ból,
  • spowolnienie akcji serca,
  • zapalenie błony śluzowej żołądka,
  • biegunka,
  • wymioty,
  • możliwość uszkodzenia płodu(ale nie poronienie),
  • i inne.

Ostatnia aktualizacja

UWAGA!

Przypominamy że obecnie potrzebny jest test na COVID-19 aby spokojnie wrócić do Polski.
Najlepiej wykonać test antygenowy na 1 dzień przed przyjazdem.
Należy się umówić w laboratorium i sprawdzić czas oczekiwania na wynik.

W związku utrudnieniami w przemieszczaniu się po Słowacji oraz kontrolami na granicy pacjentki będzie przyjmował nasz  oddział w Czechach.

Wystawiamy  zaświadczenie na podróż.

Dla państwa wygody będziemy przyjmować pacjentki w sobotę 15 maja 2021.